Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6182
Title: МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ САМОВИХОВАННЯ
Authors: Сметанський, М. І.
Keywords: виховання
самовиховання
чинники розвитку особистості
специфіка самовиховання
рушійні сили самовиховання
education
self-education
factors of the development of the person
specificity of self-education
moving forces of self-education
Issue Date: 2010
Publisher: Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1.
Citation: Сметанський М. І. Методологічні засади самовиховання. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 413-420.
Abstract: У статті обґрунтовано роль самовиховання як чинника розвитку особистості, з’ясовано його сутність і специфіку, зв’язок з іншими чинниками, зокрема вихованням, проаналізовано погляди видатних учених щодо організації самовиховання молоді, класифікацію його методів, прийомів і засобів. In the article the role of self-education as a factor of development of personality is grounded, its specific nature is found out, connection with other factors, in particular by upbringing is cleared up, the views of prominent scientists in relation to organization of self-education of young people are analysed, classification of its methods, ways and facilities are elucidated.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6182
Appears in Collections:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010-1-417-424.pdfМетодологічні засади самовиховання271.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.