Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6184
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПрудченко, І. І.-
dc.date.accessioned2025-12-04T12:55:58Z-
dc.date.available2025-12-04T12:55:58Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationПрудченко І. І. Природа педагогічного знання. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 400-406.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6184-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано проблему природи педагогічного знання через гуманітарну, інтегративну, рефлексивну, текстову її складові. Охарактеризовано базовий зміст поняття «педагогічне знання», механізми його породження, умови існування, аспекти функціонування. Розглянуто питання представлення педагогічного знання. Деталізовано особливості дидактичної форми представлення елементів педагогічного знання. The article analyzes the problem of the nature of pedagogical knowledge through humanitarian, integrative, reflexive, textual its components. Characterized by the basic content of the concept of «pedagogical knowledge», the mechanisms of its generation, the conditions of existence, aspects of functioning. The question of representation of «pedagogical knowledge» is analyzed. The features of didactic presentation of the elements of pedagogical knowledge are detailed.en_US
dc.publisherВища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1.en_US
dc.subjectпедагогічне знанняen_US
dc.subjectпредставлення педагогічного знанняen_US
dc.subjectелементи педагогічного знання,en_US
dc.subjectгуманітарне знанняen_US
dc.subjectдидактична формаen_US
dc.subjectінтегративністьen_US
dc.subjectполіструктурністьen_US
dc.subjectполісистемністьen_US
dc.subjectгетерогенністьen_US
dc.titleПРИРОДА ПЕДАГОГІЧНОГО ЗНАННЯen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010-1-404-410.pdfПрирода педагогічного знання264.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.