Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6185| Title: | ВЕКТОРІАЛЬНИЙ ПАРАДОКС КЛАСИЧНОГО РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ |
| Authors: | Порало, І. В. |
| Keywords: | вища освіта ВНЗ ВУЗ освіта навчання засоби навчання освітні технології головний мозок higher education college education training teaching aids educational technology brain |
| Issue Date: | 2010 |
| Publisher: | Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. |
| Citation: | Порало І. В. Векторіальний парадокс класичного розвитку вищої освіти. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 393-399. |
| Abstract: | В умовах інтенсивного приросту наукової, фахової та соціальної інформації досліджується доцільність подальшого використання традиційних засобів навчання у системі вищої освіти. Відкривається аспекти інформаційної теорії у контексті інтелектуальної еволюції людини, а також подається огляд новітніх підходів до вирішення нововиявленої проблеми освітнього парадоксу. // In the conditions of intensive growth of scientific, professional and social information to further investigate the feasibility of using traditional means of teaching in higher education. Opens aspects of information theory in the context of the intellectual evolution of man, and also served an overview of the latest approaches to address newly identified problems of the educational paradox. |
| URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6185 |
| Appears in Collections: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 2010-1-397-403.pdf | Векторіальний парадокс класичного розвитку вищої освіти | 271.11 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.