Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6185
Назва: ВЕКТОРІАЛЬНИЙ ПАРАДОКС КЛАСИЧНОГО РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Автори: Порало, І. В.
Ключові слова: вища освіта
ВНЗ
ВУЗ
освіта
навчання
засоби навчання
освітні технології
головний мозок
higher education
college
education
training
teaching aids
educational technology
brain
Дата публікації: 2010
Видавництво: Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1.
Бібліографічний опис: Порало І. В. Векторіальний парадокс класичного розвитку вищої освіти. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 393-399.
Короткий огляд (реферат): В умовах інтенсивного приросту наукової, фахової та соціальної інформації досліджується доцільність подальшого використання традиційних засобів навчання у системі вищої освіти. Відкривається аспекти інформаційної теорії у контексті інтелектуальної еволюції людини, а також подається огляд новітніх підходів до вирішення нововиявленої проблеми освітнього парадоксу. // In the conditions of intensive growth of scientific, professional and social information to further investigate the feasibility of using traditional means of teaching in higher education. Opens aspects of information theory in the context of the intellectual evolution of man, and also served an overview of the latest approaches to address newly identified problems of the educational paradox.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6185
Розташовується у зібраннях:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2010-1-397-403.pdfВекторіальний парадокс класичного розвитку вищої освіти271.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.