Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6185
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПорало, І. В.-
dc.date.accessioned2025-12-04T13:00:04Z-
dc.date.available2025-12-04T13:00:04Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationПорало І. В. Векторіальний парадокс класичного розвитку вищої освіти. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 393-399.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6185-
dc.description.abstractВ умовах інтенсивного приросту наукової, фахової та соціальної інформації досліджується доцільність подальшого використання традиційних засобів навчання у системі вищої освіти. Відкривається аспекти інформаційної теорії у контексті інтелектуальної еволюції людини, а також подається огляд новітніх підходів до вирішення нововиявленої проблеми освітнього парадоксу. // In the conditions of intensive growth of scientific, professional and social information to further investigate the feasibility of using traditional means of teaching in higher education. Opens aspects of information theory in the context of the intellectual evolution of man, and also served an overview of the latest approaches to address newly identified problems of the educational paradox.en_US
dc.publisherВища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1.en_US
dc.subjectвища освітаen_US
dc.subjectВНЗen_US
dc.subjectВУЗen_US
dc.subjectосвітаen_US
dc.subjectнавчанняen_US
dc.subjectзасоби навчанняen_US
dc.subjectосвітні технологіїen_US
dc.subjectголовний мозокen_US
dc.subjecthigher educationen_US
dc.subjectcollegeen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjecttrainingen_US
dc.subjectteaching aidsen_US
dc.subjecteducational technologyen_US
dc.subjectbrainen_US
dc.titleВЕКТОРІАЛЬНИЙ ПАРАДОКС КЛАСИЧНОГО РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010-1-397-403.pdfВекторіальний парадокс класичного розвитку вищої освіти271.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.