Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6187
Назва: ДИДАКТИЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТА ФУНКЦІОНАЛЬНЕ СПРЯМУВАННЯ СИТУАЦІЙНОЇ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ У ПЕДАГОГІЧНИХ ВУЗАХ
Автори: Осадченко, І. І.
Ключові слова: ситуаційне навчання
кейс-метод
метод конкретних ситуацій
дидактичні проблеми
професійна підготовка
situational training technique
case-method
teaching level
didactic problems
didactic level
Дата публікації: 2010
Видавництво: Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1.
Бібліографічний опис: Осадченко І. І. Дидактична характеристика та функціональне спрямування ситуаційної методики навчання у педагогічних вузах. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 382-388.
Короткий огляд (реферат): У статті на основі аналізу наукових джерел та емпіричного досвіду охарактеризована з дидактичної точки зору сутність ситуаційної методики навчання у педагогічних вищих навчальних закладах; визначено функціональне спрямування ситуаційної методики навчання; її дидактичною одиницею виокремлено педагогічну ситуацію. On the basis of the scientific sources analysis and empirical experience the essence of the situational training technique in pedagogical higher educational institutions is characterised from the didactic point of view; the functional orientation of the situational training technique is defined; by its didactic unit the pedagogical situation is highlighted in the article.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6187
Розташовується у зібраннях:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2010-1-386-392.pdfДидактична характеристика та функціональне спрямування ситуаційної методики навчання у педагогічних вузах272.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.