Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6187
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОсадченко, І. І.-
dc.date.accessioned2025-12-04T13:07:40Z-
dc.date.available2025-12-04T13:07:40Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationОсадченко І. І. Дидактична характеристика та функціональне спрямування ситуаційної методики навчання у педагогічних вузах. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 382-388.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6187-
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу наукових джерел та емпіричного досвіду охарактеризована з дидактичної точки зору сутність ситуаційної методики навчання у педагогічних вищих навчальних закладах; визначено функціональне спрямування ситуаційної методики навчання; її дидактичною одиницею виокремлено педагогічну ситуацію. On the basis of the scientific sources analysis and empirical experience the essence of the situational training technique in pedagogical higher educational institutions is characterised from the didactic point of view; the functional orientation of the situational training technique is defined; by its didactic unit the pedagogical situation is highlighted in the article.en_US
dc.publisherВища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1.en_US
dc.subjectситуаційне навчанняen_US
dc.subjectкейс-методen_US
dc.subjectметод конкретних ситуаційen_US
dc.subjectдидактичні проблемиen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectsituational training techniqueen_US
dc.subjectcase-methoden_US
dc.subjectteaching levelen_US
dc.subjectdidactic problemsen_US
dc.subjectdidactic levelen_US
dc.titleДИДАКТИЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТА ФУНКЦІОНАЛЬНЕ СПРЯМУВАННЯ СИТУАЦІЙНОЇ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ У ПЕДАГОГІЧНИХ ВУЗАХen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010-1-386-392.pdfДидактична характеристика та функціональне спрямування ситуаційної методики навчання у педагогічних вузах272.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.