Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6188
Назва: ВІД ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРЕСИ ДО МЕДІАОСВІТИ: ВЕКТОРИ УКРАЇНСЬКОГО РОЗВИТКУ
Автори: Онкович, Г. В.
Ключові слова: педагогічна журналістика
медіаосвіта
медіапедагогіка
вдосконалення професійної освіти
медіадидактика
медіаосвітні технології
вектори розвитку
Дата публікації: 2010
Видавництво: Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1.
Бібліографічний опис: Онкович Г. В. Від педагогічної преси до медіаосвіти: вектори українського розвитку. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 376-382.
Короткий огляд (реферат): Теоретичні концепції та моделі явища, котре сьогодні визначається як медіаосвіта, нині розробляють педагоги, журналісти, мистецтвознавці, соціальні педагоги, психологи, фахівці інших галузей знань, що засвідчує міжгалузевий і сталий інтерес до медіаосвіти та її блискучі перспективи на майбутнє. Медіаосвіта в Україні розвивається за трьома векторами: журналістському, медіа-освітньому, медіапсихологічному.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6188
Розташовується у зібраннях:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2010-1-380-386.pdfВід педагогічної преси до медіаосвіти: вектори українського розвитку298.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.