Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6188Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Онкович, Г. В. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-04T13:10:54Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-04T13:10:54Z | - |
| dc.date.issued | 2010 | - |
| dc.identifier.citation | Онкович Г. В. Від педагогічної преси до медіаосвіти: вектори українського розвитку. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 376-382. | en_US |
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6188 | - |
| dc.description.abstract | Теоретичні концепції та моделі явища, котре сьогодні визначається як медіаосвіта, нині розробляють педагоги, журналісти, мистецтвознавці, соціальні педагоги, психологи, фахівці інших галузей знань, що засвідчує міжгалузевий і сталий інтерес до медіаосвіти та її блискучі перспективи на майбутнє. Медіаосвіта в Україні розвивається за трьома векторами: журналістському, медіа-освітньому, медіапсихологічному. | en_US |
| dc.publisher | Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. | en_US |
| dc.subject | педагогічна журналістика | en_US |
| dc.subject | медіаосвіта | en_US |
| dc.subject | медіапедагогіка | en_US |
| dc.subject | вдосконалення професійної освіти | en_US |
| dc.subject | медіадидактика | en_US |
| dc.subject | медіаосвітні технології | en_US |
| dc.subject | вектори розвитку | en_US |
| dc.title | ВІД ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРЕСИ ДО МЕДІАОСВІТИ: ВЕКТОРИ УКРАЇНСЬКОГО РОЗВИТКУ | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Appears in Collections: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1 | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 2010-1-380-386.pdf | Від педагогічної преси до медіаосвіти: вектори українського розвитку | 298.5 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.