Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6189
Title: МЕХАНІЗМИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ФАСИЛІТАЦІЇ У ВИЩІЙ МИСТЕЦЬКІЙ ОСВІТІ
Authors: Олексюк, О. М.
Keywords: педагогічна фасилітація
психологічний механізм
позитивне ставлення
емпатійне розуміння
особистісний смисл
pedagogical fasilitaciya
psychological mechanism
positive relation
empatiyne understanding
personality sense
Issue Date: 2010
Publisher: Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1.
Citation: Олексюк О. М. Механізми педагогічної фасилітації у вищій мистецькій освіті. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 369-375.
Abstract: У статті розглядаються основні механізми педагогічної фасилітації у вищій мистецькій освіті. Особливу увагу приділено характеристиці діалогової фасилітації, на основі якої обґрунтовується сутність безумовного позитивного ставлення викладача до студента, емпатійного розуміння студента, прийняття його почуттів і особистісних сенсів. The article reviews the basic mechanisms of pedagogical facilitation in higher art education. Particular attention is focused on interactive facilitation, justified on the basis of which the essence of unconditional positive attitude of the teacher to student, student empatychnoho understanding, accepting his feelings and personal meanings.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6189
Appears in Collections:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010-1-373-379.pdfМеханізми педагогічної фасилітації у вищій мистецькій освіті266.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.