Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6189
Назва: МЕХАНІЗМИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ФАСИЛІТАЦІЇ У ВИЩІЙ МИСТЕЦЬКІЙ ОСВІТІ
Автори: Олексюк, О. М.
Ключові слова: педагогічна фасилітація
психологічний механізм
позитивне ставлення
емпатійне розуміння
особистісний смисл
pedagogical fasilitaciya
psychological mechanism
positive relation
empatiyne understanding
personality sense
Дата публікації: 2010
Видавництво: Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1.
Бібліографічний опис: Олексюк О. М. Механізми педагогічної фасилітації у вищій мистецькій освіті. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 369-375.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються основні механізми педагогічної фасилітації у вищій мистецькій освіті. Особливу увагу приділено характеристиці діалогової фасилітації, на основі якої обґрунтовується сутність безумовного позитивного ставлення викладача до студента, емпатійного розуміння студента, прийняття його почуттів і особистісних сенсів. The article reviews the basic mechanisms of pedagogical facilitation in higher art education. Particular attention is focused on interactive facilitation, justified on the basis of which the essence of unconditional positive attitude of the teacher to student, student empatychnoho understanding, accepting his feelings and personal meanings.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6189
Розташовується у зібраннях:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2010-1-373-379.pdfМеханізми педагогічної фасилітації у вищій мистецькій освіті266.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.