Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6191
Title: ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНЕ СТАНОВЛЕННЯ ДЖОНА ХОЛТА - ЗАСНОВНИКА АЛЬТЕРНАТИВНОГО ОСВІТНЬОГО ПІДХОДУ
Authors: Мунька, Л. М.
Keywords: home education
traditional education
pedagogical experience
pedagogical inheritance
motivation
school education
домашня освіта
традиційна освіта
педагогічний досвід
педагогічна спадщина
мотивація
шкільне навчання
Issue Date: 2010
Publisher: Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1.
Citation: Мунька Л. М. Професійно-педагогічне становлення Джона Холта - засновника альтернативного освітнього підходу. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 357-361.
Abstract: У статті розглянуто професійно-педагогічне становлення Джона Холта, охарактеризовано його педагогічну спадщину. Professional and pedagogical development of John Holt is considered. His pedagogical inheritance is characterized.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6191
Appears in Collections:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010-1-357-361.pdfПрофесійно-педагогічне становлення Джона Холта - засновника альтернативного освітнього підходу252.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.