Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6191| Назва: | ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНЕ СТАНОВЛЕННЯ ДЖОНА ХОЛТА - ЗАСНОВНИКА АЛЬТЕРНАТИВНОГО ОСВІТНЬОГО ПІДХОДУ |
| Автори: | Мунька, Л. М. |
| Ключові слова: | home education traditional education pedagogical experience pedagogical inheritance motivation school education домашня освіта традиційна освіта педагогічний досвід педагогічна спадщина мотивація шкільне навчання |
| Дата публікації: | 2010 |
| Видавництво: | Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. |
| Бібліографічний опис: | Мунька Л. М. Професійно-педагогічне становлення Джона Холта - засновника альтернативного освітнього підходу. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 357-361. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто професійно-педагогічне становлення Джона Холта, охарактеризовано його педагогічну спадщину. Professional and pedagogical development of John Holt is considered. His pedagogical inheritance is characterized. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6191 |
| Розташовується у зібраннях: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 2010-1-357-361.pdf | Професійно-педагогічне становлення Джона Холта - засновника альтернативного освітнього підходу | 252.07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.