Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6191
Назва: ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНЕ СТАНОВЛЕННЯ ДЖОНА ХОЛТА - ЗАСНОВНИКА АЛЬТЕРНАТИВНОГО ОСВІТНЬОГО ПІДХОДУ
Автори: Мунька, Л. М.
Ключові слова: home education
traditional education
pedagogical experience
pedagogical inheritance
motivation
school education
домашня освіта
традиційна освіта
педагогічний досвід
педагогічна спадщина
мотивація
шкільне навчання
Дата публікації: 2010
Видавництво: Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1.
Бібліографічний опис: Мунька Л. М. Професійно-педагогічне становлення Джона Холта - засновника альтернативного освітнього підходу. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 357-361.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто професійно-педагогічне становлення Джона Холта, охарактеризовано його педагогічну спадщину. Professional and pedagogical development of John Holt is considered. His pedagogical inheritance is characterized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6191
Розташовується у зібраннях:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2010-1-357-361.pdfПрофесійно-педагогічне становлення Джона Холта - засновника альтернативного освітнього підходу252.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.