Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6192| Назва: | ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ТА АНАЛІЗ ДОСВІДУ ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ |
| Автори: | Медведєва, М. О. |
| Ключові слова: | особистісно орієнтоване навчання компетентності інформаційні технології personality oriented study to the competence information technologies |
| Дата публікації: | 2010 |
| Видавництво: | Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. |
| Бібліографічний опис: | Медведєва М. О. Теоретико-практичні передумови особистісно орієнтованого навчання та аналіз досвіду його застосування. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 350-356. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються теоретико-практичні передумови особистісно орієнтованого навчання та аналіз досвіду його застосування для студентів вищих навчальних закладів із використанням інформаційних технологій. In the article are examined teoretiko-practical pre-conditions of the personality oriented studies and analysis of experience of his application for the students of higher educational establishments with the use of information technologies. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6192 |
| Розташовується у зібраннях: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 2010-1-352-358.pdf | Теоретико-практичні передумови особистісно орієнтованого навчання та аналіз досвіду його застосування | 272.65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.