Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6192
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМедведєва, М. О.-
dc.date.accessioned2025-12-05T10:34:36Z-
dc.date.available2025-12-05T10:34:36Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationМедведєва М. О. Теоретико-практичні передумови особистісно орієнтованого навчання та аналіз досвіду його застосування. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 350-356.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6192-
dc.description.abstractУ статті розглядаються теоретико-практичні передумови особистісно орієнтованого навчання та аналіз досвіду його застосування для студентів вищих навчальних закладів із використанням інформаційних технологій. In the article are examined teoretiko-practical pre-conditions of the personality oriented studies and analysis of experience of his application for the students of higher educational establishments with the use of information technologies.en_US
dc.publisherВища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1.en_US
dc.subjectособистісно орієнтоване навчанняen_US
dc.subjectкомпетентностіen_US
dc.subjectінформаційні технологіїen_US
dc.subjectpersonality oriented studyen_US
dc.subjectto the competenceen_US
dc.subjectinformation technologiesen_US
dc.titleТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ТА АНАЛІЗ ДОСВІДУ ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010-1-352-358.pdfТеоретико-практичні передумови особистісно орієнтованого навчання та аналіз досвіду його застосування272.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.