Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6200
Назва: СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ “МІЖДИСЦИПЛІНАРНІСТЬ”
Автори: Ковпак, І. О.
Ключові слова: міждисциплінарність
інтеграція
полідисиплінарність
трансдисциплінарність
комплексність
взаємодія
зв’язки
системність
Дата публікації: 2010
Видавництво: Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1.
Бібліографічний опис: Ковпак І. О. Сутність поняття “Міждисциплінарність”. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 300-305.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячення аналізу структури поняття міждисциплінарність. У статті виявленні найсуттєвіші ознаки міждисциплінарній інтеграції, що дозволяють окреслити межі об’єднання дисципліни, особливості об’єднання, а також кінцевий результат. Виокремленні умови (педагогічна, загальнодидактичні і психологічні) котрі сприяють формуванню наукових понять на міждисциплінарній основі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6200
Розташовується у зібраннях:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2010-1-302-307.pdfСутність поняття “Міждисциплінарність”258.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.