Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6200Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Ковпак, І. О. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-08T10:56:05Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-08T10:56:05Z | - |
| dc.date.issued | 2010 | - |
| dc.identifier.citation | Ковпак І. О. Сутність поняття “Міждисциплінарність”. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 300-305. | en_US |
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6200 | - |
| dc.description.abstract | Стаття присвячення аналізу структури поняття міждисциплінарність. У статті виявленні найсуттєвіші ознаки міждисциплінарній інтеграції, що дозволяють окреслити межі об’єднання дисципліни, особливості об’єднання, а також кінцевий результат. Виокремленні умови (педагогічна, загальнодидактичні і психологічні) котрі сприяють формуванню наукових понять на міждисциплінарній основі. | en_US |
| dc.publisher | Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. | en_US |
| dc.subject | міждисциплінарність | en_US |
| dc.subject | інтеграція | en_US |
| dc.subject | полідисиплінарність | en_US |
| dc.subject | трансдисциплінарність | en_US |
| dc.subject | комплексність | en_US |
| dc.subject | взаємодія | en_US |
| dc.subject | зв’язки | en_US |
| dc.subject | системність | en_US |
| dc.title | СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ “МІЖДИСЦИПЛІНАРНІСТЬ” | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Appears in Collections: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1 | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 2010-1-302-307.pdf | Сутність поняття “Міждисциплінарність” | 258.91 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.