Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6204
Назва: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ҐЕНДЕРНОЇ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ
Автори: Дороніна, Т. О.
Ключові слова: ґендер
ґендерне виховання
ґендерна культура
Дата публікації: 2010
Видавництво: Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1.
Бібліографічний опис: Дороніна Т. О. Теоретичні аспекти формування ґендерної культури особистості в освітньому процесі. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 283-289.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена актуальній проблеми специфіки ґендерного виховання в сучасному освітньому процесі. На основі аналізу сучасних педагогічних досліджень автором робиться висновок про змістовну структуру ґендерної культури та визначаються критерії оцінки її сформованості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6204
Розташовується у зібраннях:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2010-1-285-291.pdfТеоретичні аспекти формування ґендерної культури особистості в освітньому процесі379.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.