Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6204
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДороніна, Т. О.-
dc.date.accessioned2025-12-08T11:06:34Z-
dc.date.available2025-12-08T11:06:34Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationДороніна Т. О. Теоретичні аспекти формування ґендерної культури особистості в освітньому процесі. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 283-289.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6204-
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальній проблеми специфіки ґендерного виховання в сучасному освітньому процесі. На основі аналізу сучасних педагогічних досліджень автором робиться висновок про змістовну структуру ґендерної культури та визначаються критерії оцінки її сформованості.en_US
dc.publisherВища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1.en_US
dc.subjectґендерen_US
dc.subjectґендерне вихованняen_US
dc.subjectґендерна культураen_US
dc.titleТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ҐЕНДЕРНОЇ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010-1-285-291.pdfТеоретичні аспекти формування ґендерної культури особистості в освітньому процесі379.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.