Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6205
Назва: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ НАВЧАННЯ ЗДОРОВОМУ СПОСОБУ ЖИТТЯ СТУДЕНТІВ У ВНЗ
Автори: Джаман, Т. В.
Руденко, М. В.
Ключові слова: здоров’язберігаюча технологія
культура здоров’я
здоров’язберігаюча соціально-відповідальна поведінка
здоровий спосіб життя
health-keeping technology
health culture
health-keeping sociallyresponsible behavior
healthy life style
Дата публікації: 2010
Видавництво: Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1.
Бібліографічний опис: Джаман Т. В., Руденко М. В. Психолого-педагогічні аспекти навчання здоровому способу життя студентів у ВНЗ. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 278-283.
Короткий огляд (реферат): Автор висвітлює основні концептуальні психолого-педагогічні умови організації процесу навчання студентів здоровому способу життя в умовах ВНЗ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6205
Розташовується у зібраннях:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2010-1-280-285.pdfПсихолого-педагогічні аспекти навчання здоровому способу життя студентів у ВНЗ286.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.