Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6205Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Джаман, Т. В. | - |
| dc.contributor.author | Руденко, М. В. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-08T11:09:42Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-08T11:09:42Z | - |
| dc.date.issued | 2010 | - |
| dc.identifier.citation | Джаман Т. В., Руденко М. В. Психолого-педагогічні аспекти навчання здоровому способу життя студентів у ВНЗ. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 278-283. | en_US |
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6205 | - |
| dc.description.abstract | Автор висвітлює основні концептуальні психолого-педагогічні умови організації процесу навчання студентів здоровому способу життя в умовах ВНЗ. | en_US |
| dc.publisher | Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. | en_US |
| dc.subject | здоров’язберігаюча технологія | en_US |
| dc.subject | культура здоров’я | en_US |
| dc.subject | здоров’язберігаюча соціально-відповідальна поведінка | en_US |
| dc.subject | здоровий спосіб життя | en_US |
| dc.subject | health-keeping technology | en_US |
| dc.subject | health culture | en_US |
| dc.subject | health-keeping sociallyresponsible behavior | en_US |
| dc.subject | healthy life style | en_US |
| dc.title | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ НАВЧАННЯ ЗДОРОВОМУ СПОСОБУ ЖИТТЯ СТУДЕНТІВ У ВНЗ | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Appears in Collections: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1 | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 2010-1-280-285.pdf | Психолого-педагогічні аспекти навчання здоровому способу життя студентів у ВНЗ | 286.47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.