Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6206
Назва: ДИНАМІКА РІВНІВ ПОКАЗНИКІВ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ДО ФОРМУВАННЯ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ УМІНЬ КОНСТРУЮВАТИ МАТЕМАТИЧНІ ЗАДАЧІ
Автори: Гнаткіська, О. М.
Ключові слова: творчі уміння
конструювання математичних задач
складові показники готовності студентів
Дата публікації: 2010
Видавництво: Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1.
Бібліографічний опис: Гнаткіська О. М. Динаміка рівнів показників готовності студентів до формування в молодших школярів умінь конструювати математичні задачі. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 272-277.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено складові готовності майбутніх учителів початкової школи до формування в учнів умінь конструювати математичні задачі і по- дано динаміку змін рівнів її показників у студентів за роками навчання в педагогічному ВНЗ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6206
Розташовується у зібраннях:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2010-1-274-279.pdfДинаміка рівнів показників готовності студентів до формування в молодших школярів умінь конструювати математичні задачі334.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.