Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6208
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГалузяк, В. М.-
dc.date.accessioned2025-12-08T11:16:41Z-
dc.date.available2025-12-08T11:16:41Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationГалузяк В. М. Критерії особистісної зрілості вчителя. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 258-265.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6208-
dc.description.abstractСтаття присвячена визначенню та розкриттю сутності критеріїв особистісної зрілості вчителя. На основі узагальнення різних підходів виділено низку біполярних параметрів, які мають важливе значення у контексті педагогічної діяльності і характеризують рівень особистісної зрілості педагога.en_US
dc.publisherВища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1.en_US
dc.subjectособистість педагогаen_US
dc.subjectособистісна зрілістьen_US
dc.subjectкритерії особистісної зрілості вчителяen_US
dc.titleКРИТЕРІЇ ОСОБИСТІСНОЇ ЗРІЛОСТІ ВЧИТЕЛЯen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010-1-260-267.pdfКритерії особистісної зрілості вчителя277.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.