Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6209| Назва: | ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ІНКЛЮЗИВНИХ ФОРМ РОБОТИ ЯК НАГАЛЬНА ПОТРЕБА СУЧАСНОЇ ШКОЛИ |
| Автори: | Волошина, О. В. |
| Ключові слова: | інклюзивне навчання інклюзивне освітнє середовище інтегровані форми навчання діти з особливими освітніми потребами |
| Дата публікації: | 2010 |
| Видавництво: | Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. |
| Бібліографічний опис: | Волошина В. О. Підготовка майбутніх учителів до інклюзивних форм роботи як нагальна потреба сучасної школи. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 253-258. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито значення та особливості підготовки учителів до роботи в умовах інклюзивної школи. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6209 |
| Розташовується у зібраннях: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 2010-1-255-260.pdf | Підготовка майбутніх учителів до інклюзивних форм роботи як нагальна потреба сучасної школи | 253.63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.