Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6209
Назва: ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ІНКЛЮЗИВНИХ ФОРМ РОБОТИ ЯК НАГАЛЬНА ПОТРЕБА СУЧАСНОЇ ШКОЛИ
Автори: Волошина, О. В.
Ключові слова: інклюзивне навчання
інклюзивне освітнє середовище
інтегровані форми навчання
діти з особливими освітніми потребами
Дата публікації: 2010
Видавництво: Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1.
Бібліографічний опис: Волошина В. О. Підготовка майбутніх учителів до інклюзивних форм роботи як нагальна потреба сучасної школи. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 253-258.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито значення та особливості підготовки учителів до роботи в умовах інклюзивної школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6209
Розташовується у зібраннях:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2010-1-255-260.pdfПідготовка майбутніх учителів до інклюзивних форм роботи як нагальна потреба сучасної школи253.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.