Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6211
Назва: ПРОБЛЕМА ОБ’ЄКТИВНОСТІ ЗНАНЬ В ПЕДАГОГІЦІ
Автори: Вертегел, В. Л.
Ключові слова: педагогічний процес
об'єктивність
оцінка
оцінювання
Дата публікації: 2010
Видавництво: Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1.
Бібліографічний опис: Вертегел В. Л. Проблема об’єктивності знань в педагогіці. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 243-246.
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається суть проблеми об'єктивності знань в педагогіці крізь призму об'єктивності оцінювання знань студентів, окреслені взаємопов'язані фактори, які впливають на об'єктивність оцінювання знань, проаналізовані погляди видатних педагогів щодо об'єктивності знань в педагогіці.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6211
Розташовується у зібраннях:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2010-1-245-248.pdfПроблема об’єктивності знань в педагогіці241.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.