Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6211| Title: | ПРОБЛЕМА ОБ’ЄКТИВНОСТІ ЗНАНЬ В ПЕДАГОГІЦІ |
| Authors: | Вертегел, В. Л. |
| Keywords: | педагогічний процес об'єктивність оцінка оцінювання |
| Issue Date: | 2010 |
| Publisher: | Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. |
| Citation: | Вертегел В. Л. Проблема об’єктивності знань в педагогіці. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 243-246. |
| Abstract: | У статті розкривається суть проблеми об'єктивності знань в педагогіці крізь призму об'єктивності оцінювання знань студентів, окреслені взаємопов'язані фактори, які впливають на об'єктивність оцінювання знань, проаналізовані погляди видатних педагогів щодо об'єктивності знань в педагогіці. |
| URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6211 |
| Appears in Collections: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 2010-1-245-248.pdf | Проблема об’єктивності знань в педагогіці | 241.84 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.