Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6211Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Вертегел, В. Л. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-08T11:23:26Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-08T11:23:26Z | - |
| dc.date.issued | 2010 | - |
| dc.identifier.citation | Вертегел В. Л. Проблема об’єктивності знань в педагогіці. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 243-246. | en_US |
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6211 | - |
| dc.description.abstract | У статті розкривається суть проблеми об'єктивності знань в педагогіці крізь призму об'єктивності оцінювання знань студентів, окреслені взаємопов'язані фактори, які впливають на об'єктивність оцінювання знань, проаналізовані погляди видатних педагогів щодо об'єктивності знань в педагогіці. | en_US |
| dc.publisher | Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. | en_US |
| dc.subject | педагогічний процес | en_US |
| dc.subject | об'єктивність | en_US |
| dc.subject | оцінка | en_US |
| dc.subject | оцінювання | en_US |
| dc.title | ПРОБЛЕМА ОБ’ЄКТИВНОСТІ ЗНАНЬ В ПЕДАГОГІЦІ | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Appears in Collections: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1 | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 2010-1-245-248.pdf | Проблема об’єктивності знань в педагогіці | 241.84 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.