Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6211
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВертегел, В. Л.-
dc.date.accessioned2025-12-08T11:23:26Z-
dc.date.available2025-12-08T11:23:26Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationВертегел В. Л. Проблема об’єктивності знань в педагогіці. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 243-246.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6211-
dc.description.abstractУ статті розкривається суть проблеми об'єктивності знань в педагогіці крізь призму об'єктивності оцінювання знань студентів, окреслені взаємопов'язані фактори, які впливають на об'єктивність оцінювання знань, проаналізовані погляди видатних педагогів щодо об'єктивності знань в педагогіці.en_US
dc.publisherВища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1.en_US
dc.subjectпедагогічний процесen_US
dc.subjectоб'єктивністьen_US
dc.subjectоцінкаen_US
dc.subjectоцінюванняen_US
dc.titleПРОБЛЕМА ОБ’ЄКТИВНОСТІ ЗНАНЬ В ПЕДАГОГІЦІen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010-1-245-248.pdfПроблема об’єктивності знань в педагогіці241.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.