Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6213| Title: | КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ - АТРИБУТ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУБ’ЄКТІВ ЗАГАЛЬНОЇ! ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ |
| Authors: | Бондар, В. І. |
| Keywords: | критичне мислення компетентність менталітет толерантність критицизм стандарти мислення вищого рівня критичний способи мислення догматичний способи мислення критичний раціоналізм |
| Issue Date: | 2010 |
| Publisher: | Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. |
| Citation: | Бондар В. І. Критичне мислення - атрибут компетентності суб’єктів загальної! професійної освіти. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 235-239. |
| Abstract: | У пропонованій статті автор підсумовує результати досліджень в Україні щодо можливості, необхідності й вдалих спроб опанування студентами й учнями критичним мисленням як інструментом й продуктом демократизації всіх сфер життєдіяльності держави, суспільства, окремої особистості. Піднімається проблема суті й ролі культури критичного мислення в розбудові сучасного демократичного суспільства, необхідності цілеспрямованого й терпеливого її вирощування на всіх освітніх рівнях, починаючи з початкової школи. Автор аргументовано розкриває суть компетентності, місце в її структурі навичок критичного мислення як передумови безпомилкового, об’єктивного пошуку істини, аналізу й оцінювання власної діяльності й діяльності інших, прийняття оптимально зважених рішень. |
| URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6213 |
| Appears in Collections: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 2010-1-237-241.pdf | Критичне мислення - атрибут компетентності суб’єктів загальної! професійної освіти | 241.79 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.