Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6213
Title: КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ - АТРИБУТ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУБ’ЄКТІВ ЗАГАЛЬНОЇ! ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Authors: Бондар, В. І.
Keywords: критичне мислення
компетентність
менталітет
толерантність
критицизм
стандарти мислення вищого рівня
критичний способи мислення
догматичний способи мислення
критичний раціоналізм
Issue Date: 2010
Publisher: Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1.
Citation: Бондар В. І. Критичне мислення - атрибут компетентності суб’єктів загальної! професійної освіти. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 235-239.
Abstract: У пропонованій статті автор підсумовує результати досліджень в Україні щодо можливості, необхідності й вдалих спроб опанування студентами й учнями критичним мисленням як інструментом й продуктом демократизації всіх сфер життєдіяльності держави, суспільства, окремої особистості. Піднімається проблема суті й ролі культури критичного мислення в розбудові сучасного демократичного суспільства, необхідності цілеспрямованого й терпеливого її вирощування на всіх освітніх рівнях, починаючи з початкової школи. Автор аргументовано розкриває суть компетентності, місце в її структурі навичок критичного мислення як передумови безпомилкового, об’єктивного пошуку істини, аналізу й оцінювання власної діяльності й діяльності інших, прийняття оптимально зважених рішень.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6213
Appears in Collections:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010-1-237-241.pdfКритичне мислення - атрибут компетентності суб’єктів загальної! професійної освіти241.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.