Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6215| Title: | ПРОГРАМА ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАЛЬНОГО КУРСУ «ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ» ЯК ОБ’ЄКТ ПРОЕКТУВАННЯ |
| Authors: | Бобрицька, В. І. |
| Keywords: | Болонське реформування проектування педагогіка вищої школи інтегрований навчальний курс кредитно-модульна система навчання організація навчального процесу |
| Issue Date: | 2010 |
| Publisher: | Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. |
| Citation: | Бобрицька В. І. Програма інтегрованого навчального курсу «Педагогіка вищої школи» як об’єкт проектування. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 222-229. |
| Abstract: | Узагальнено досвід проектування вивчення інтегрованого навчального курсу «Педагогіка вищої школи» в умовах упровадження кредитно-модульної системи організації навчання у педагогічному університеті. Обґрунтовано науково-методичний підхід щодо розроблення змістового, операційного та підсумково-оцінювального компонентів програмування означеного навчального курсу. |
| URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6215 |
| Appears in Collections: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 2010-1-224-231.pdf | Програма інтегрованого навчального курсу «Педагогіка вищої школи» як об’єкт проектування | 271.87 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.