Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6215| Назва: | ПРОГРАМА ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАЛЬНОГО КУРСУ «ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ» ЯК ОБ’ЄКТ ПРОЕКТУВАННЯ |
| Автори: | Бобрицька, В. І. |
| Ключові слова: | Болонське реформування проектування педагогіка вищої школи інтегрований навчальний курс кредитно-модульна система навчання організація навчального процесу |
| Дата публікації: | 2010 |
| Видавництво: | Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. |
| Бібліографічний опис: | Бобрицька В. І. Програма інтегрованого навчального курсу «Педагогіка вищої школи» як об’єкт проектування. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 222-229. |
| Короткий огляд (реферат): | Узагальнено досвід проектування вивчення інтегрованого навчального курсу «Педагогіка вищої школи» в умовах упровадження кредитно-модульної системи організації навчання у педагогічному університеті. Обґрунтовано науково-методичний підхід щодо розроблення змістового, операційного та підсумково-оцінювального компонентів програмування означеного навчального курсу. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6215 |
| Розташовується у зібраннях: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 2010-1-224-231.pdf | Програма інтегрованого навчального курсу «Педагогіка вищої школи» як об’єкт проектування | 271.87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.