Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6215Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Бобрицька, В. І. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-08T11:36:01Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-08T11:36:01Z | - |
| dc.date.issued | 2010 | - |
| dc.identifier.citation | Бобрицька В. І. Програма інтегрованого навчального курсу «Педагогіка вищої школи» як об’єкт проектування. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 222-229. | en_US |
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6215 | - |
| dc.description.abstract | Узагальнено досвід проектування вивчення інтегрованого навчального курсу «Педагогіка вищої школи» в умовах упровадження кредитно-модульної системи організації навчання у педагогічному університеті. Обґрунтовано науково-методичний підхід щодо розроблення змістового, операційного та підсумково-оцінювального компонентів програмування означеного навчального курсу. | en_US |
| dc.publisher | Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. | en_US |
| dc.subject | Болонське реформування | en_US |
| dc.subject | проектування | en_US |
| dc.subject | педагогіка вищої школи | en_US |
| dc.subject | інтегрований навчальний курс | en_US |
| dc.subject | кредитно-модульна система навчання | en_US |
| dc.subject | організація навчального процесу | en_US |
| dc.title | ПРОГРАМА ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАЛЬНОГО КУРСУ «ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ» ЯК ОБ’ЄКТ ПРОЕКТУВАННЯ | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Appears in Collections: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1 | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 2010-1-224-231.pdf | Програма інтегрованого навчального курсу «Педагогіка вищої школи» як об’єкт проектування | 271.87 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.