Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6216
Назва: ІСТОРИКО-ПЄДАГОГІЧНІ ВИТОКИ СТАНОВЛЕННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХХСТ.)
Автори: Бенера, В. Є.
Ключові слова: самостійна робота
самостійне опрацювання наукової літератури
самостійна практична робота
самостійна наукова робота
самостійна робота з підручником
репродуктивна самостійна робота
Дата публікації: 2010
Видавництво: Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1.
Бібліографічний опис: Бенера В. Є. Історико-педагогічні витоки становлення самостійної роботи студентів (друга половина ХХ ст.). Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 215-222.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрита проблема ґенези самостійної роботи студентів в історії педагогічної думки другої половини XX століття. Здійснено історико-педагогічний аналіз навчально-методичних видань з досліджуваної проблеми.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6216
Розташовується у зібраннях:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2010-1-217-224.pdfІсторико-педагогічні витоки становлення самостійної роботи студентів (друга половина ХХ ст.)273.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.