Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6217
Назва: ІСТОРІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ-РУСИ У ВИКЛАДАННІ ПЕДАГОГІКИ ВИЩОЇ ШКОЛИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ МАГІСТРАТУРИ
Автори: Артемова, Л. В.
Ключові слова: вища освіта
Україна-Русь
школи книжного вчення
школи підвищеного і вищого типу
Дата публікації: 2010
Видавництво: Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1.
Бібліографічний опис: Артемова Л. В. Історія вищої освіти України-Руси у викладанні педагогіки вищої школи для студентів магістратури. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 210-215.
Короткий огляд (реферат): Вищу освіту в часи України-Руси першого періоду державності України забезпечували «школи книжного вчення», «підвищеного і вищого типу» Рівень освіченості України-Руси був відомий за її межами та приваблював здобувати освіту іноземних претендентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6217
Розташовується у зібраннях:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2010-1-212-217.pdfІсторія вищої освіти України-Руси у викладанні педагогіки вищої школи для студентів магістратури287.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.