Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6217| Назва: | ІСТОРІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ-РУСИ У ВИКЛАДАННІ ПЕДАГОГІКИ ВИЩОЇ ШКОЛИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ МАГІСТРАТУРИ |
| Автори: | Артемова, Л. В. |
| Ключові слова: | вища освіта Україна-Русь школи книжного вчення школи підвищеного і вищого типу |
| Дата публікації: | 2010 |
| Видавництво: | Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. |
| Бібліографічний опис: | Артемова Л. В. Історія вищої освіти України-Руси у викладанні педагогіки вищої школи для студентів магістратури. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 210-215. |
| Короткий огляд (реферат): | Вищу освіту в часи України-Руси першого періоду державності України забезпечували «школи книжного вчення», «підвищеного і вищого типу» Рівень освіченості України-Руси був відомий за її межами та приваблював здобувати освіту іноземних претендентів. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6217 |
| Розташовується у зібраннях: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 2010-1-212-217.pdf | Історія вищої освіти України-Руси у викладанні педагогіки вищої школи для студентів магістратури | 287.03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.