Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6220
Title: ПРОБЛЕМА ДІАЛОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ЯК НЕОБХІДНОЇ СКЛАДОВОЇ РОЗВИТКУ СУБ’ЄКТНОСТІ ПІДЛІТКІВ У ПІЗНАВАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Authors: Терновик, Н. А.
Keywords: суб'єктність особистості
пізнавальна діяльність
діалогічна взаємодія
Issue Date: 2010
Publisher: Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1.
Citation: Терновик Н. А. Проблема діалогічної взаємодії у навчальному процесі як необхідної складової розвитку суб’єктності підлітків у пізнавальній діяльності. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 186-191.
Abstract: В даній статті аналізуються психологічні чинники розвитку суб’єктності особистості в сучасних умовах гуманізації середньої освіти. Розкривається сутність основних психологічних особливостей діалогічної взаємодії у навчальному процесі як не- обхідної складової розвитку суб’єктності підлітків у пізнавальній діяльності. In this article the psychological peculiarities of the development of the subjectness in the modern conditions of humanization of the secondary education were analyzed. The main aspects of dialogical approach in the education as the necessary form of the development of the subjectness of teenagers in the cognitive activiti.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6220
Appears in Collections:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010-1-188-193.pdfПроблема діалогічної взаємодії у навчальному процесі як необхідної складової розвитку суб’єктності підлітків у пізнавальній діяльності212.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.