Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6223| Назва: | ПОНЯТІЙНО-КОНЦЕПТУАЛЬНІ АСПЕКТИ ДЕФІНІТИВНОГО РОЗМЕЖУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ТА КОМПЕТЕНЦІЙ |
| Автори: | Самчук, З. Ф. Слюсаренко, О. М. |
| Ключові слова: | компетентність компетенція компетентності оцінка компетентності освітня парадигма змістовна визначеність дефінітивні параметри |
| Дата публікації: | 2010 |
| Видавництво: | Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. |
| Бібліографічний опис: | Самчук З. Ф., Слюсаренко О. М. Понятійно-концептуальні аспекти дефінітивного розмежування компетентностей та компетенцій. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 171-179. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано основні світоглядні підходи до понятійно- го виокремлення компетентностей та компетенцій. Здійснено змістовне розмежування компетентностей та компетенцій, якому надано принципового, концептуального значення. Окреслено визначальні критеріальні орієнтири оцінки компетентності. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6223 |
| Розташовується у зібраннях: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 2010-1-163-172.pdf | Понятійно-концептуальні аспекти дефінітивного розмежування компетентностей та компетенцій | 295.96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.