Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6223
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСамчук, З. Ф.-
dc.contributor.authorСлюсаренко, О. М.-
dc.date.accessioned2025-12-08T12:11:08Z-
dc.date.available2025-12-08T12:11:08Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationСамчук З. Ф., Слюсаренко О. М. Понятійно-концептуальні аспекти дефінітивного розмежування компетентностей та компетенцій. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 171-179.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6223-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано основні світоглядні підходи до понятійно- го виокремлення компетентностей та компетенцій. Здійснено змістовне розмежування компетентностей та компетенцій, якому надано принципового, концептуального значення. Окреслено визначальні критеріальні орієнтири оцінки компетентності.en_US
dc.publisherВища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1.en_US
dc.subjectкомпетентністьen_US
dc.subjectкомпетенціяen_US
dc.subjectкомпетентностіen_US
dc.subjectоцінка компетентностіen_US
dc.subjectосвітня парадигмаen_US
dc.subjectзмістовна визначеністьen_US
dc.subjectдефінітивні параметриen_US
dc.titleПОНЯТІЙНО-КОНЦЕПТУАЛЬНІ АСПЕКТИ ДЕФІНІТИВНОГО РОЗМЕЖУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ТА КОМПЕТЕНЦІЙen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010-1-163-172.pdfПонятійно-концептуальні аспекти дефінітивного розмежування компетентностей та компетенцій295.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.