Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6223Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Самчук, З. Ф. | - |
| dc.contributor.author | Слюсаренко, О. М. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-08T12:11:08Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-08T12:11:08Z | - |
| dc.date.issued | 2010 | - |
| dc.identifier.citation | Самчук З. Ф., Слюсаренко О. М. Понятійно-концептуальні аспекти дефінітивного розмежування компетентностей та компетенцій. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 171-179. | en_US |
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6223 | - |
| dc.description.abstract | У статті проаналізовано основні світоглядні підходи до понятійно- го виокремлення компетентностей та компетенцій. Здійснено змістовне розмежування компетентностей та компетенцій, якому надано принципового, концептуального значення. Окреслено визначальні критеріальні орієнтири оцінки компетентності. | en_US |
| dc.publisher | Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. | en_US |
| dc.subject | компетентність | en_US |
| dc.subject | компетенція | en_US |
| dc.subject | компетентності | en_US |
| dc.subject | оцінка компетентності | en_US |
| dc.subject | освітня парадигма | en_US |
| dc.subject | змістовна визначеність | en_US |
| dc.subject | дефінітивні параметри | en_US |
| dc.title | ПОНЯТІЙНО-КОНЦЕПТУАЛЬНІ АСПЕКТИ ДЕФІНІТИВНОГО РОЗМЕЖУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ТА КОМПЕТЕНЦІЙ | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Appears in Collections: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1 | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 2010-1-163-172.pdf | Понятійно-концептуальні аспекти дефінітивного розмежування компетентностей та компетенцій | 295.96 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.