Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6224| Title: | ТЕХНОКРАТИЗМ ЯК ФЕНОМЕН ЗНЕОСОБЛЕНИХ ТА ЗНЕЛЮДНЕНИХ ЗНАНЬ, ЩО ОБ’ЄКТИВУЮТЬСЯ У БУТТІ |
| Authors: | Рябченко, В. І. |
| Keywords: | людина буття світогляд знання влада технокритизм цинізм |
| Issue Date: | 2010 |
| Publisher: | Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. |
| Citation: | Рябченко В. І. Технократизм як феномен знеособлених та знелюднених знань, що об’єктивуються у бутті. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 161-170. |
| Abstract: | У статті актуалізована проблема знань у знеособленому і знелюдненому вигляді, якими об’єктивується, деформується та нищиться буття, що по- стає як вияв технократизму людини. Зроблена інтерпретація дефініції та сутності технократизму в різних формах його виявлення, зокрема, в ектравертній та інтравертній. Акцентовано загрози технократизму для сучасної цивілізації, що супроводжує її науково-технічний прогрес. Обґрунтовано, що ескалація технок- ратизму зумовлюється, перш за все, вигідністю у задоволенні приватних інтересів, оскільки, через можливість знеособленого використання знань в експансії соціального простору, слугує ефективним засобом безкарного здирництва і неправедного збагачення. Доведено, що технократизм у своїй сутності є різновидом цинізму і що він стає нездоланим завдяки праву без моралі, запорукою чого є поєднання бізнесу з політикою та використання держави у приватних і корпоративних цілях. |
| URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6224 |
| Appears in Collections: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 2010-1-163-172.pdf | Технократизм як феномен знеособлених та знелюднених знань, що об’єктивуються у бутті | 295.96 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.