Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6224
Title: ТЕХНОКРАТИЗМ ЯК ФЕНОМЕН ЗНЕОСОБЛЕНИХ ТА ЗНЕЛЮДНЕНИХ ЗНАНЬ, ЩО ОБ’ЄКТИВУЮТЬСЯ У БУТТІ
Authors: Рябченко, В. І.
Keywords: людина
буття
світогляд
знання
влада
технокритизм
цинізм
Issue Date: 2010
Publisher: Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1.
Citation: Рябченко В. І. Технократизм як феномен знеособлених та знелюднених знань, що об’єктивуються у бутті. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 161-170.
Abstract: У статті актуалізована проблема знань у знеособленому і знелюдненому вигляді, якими об’єктивується, деформується та нищиться буття, що по- стає як вияв технократизму людини. Зроблена інтерпретація дефініції та сутності технократизму в різних формах його виявлення, зокрема, в ектравертній та інтравертній. Акцентовано загрози технократизму для сучасної цивілізації, що супроводжує її науково-технічний прогрес. Обґрунтовано, що ескалація технок- ратизму зумовлюється, перш за все, вигідністю у задоволенні приватних інтересів, оскільки, через можливість знеособленого використання знань в експансії соціального простору, слугує ефективним засобом безкарного здирництва і неправедного збагачення. Доведено, що технократизм у своїй сутності є різновидом цинізму і що він стає нездоланим завдяки праву без моралі, запорукою чого є поєднання бізнесу з політикою та використання держави у приватних і корпоративних цілях.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6224
Appears in Collections:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010-1-163-172.pdfТехнократизм як феномен знеособлених та знелюднених знань, що об’єктивуються у бутті295.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.