Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6226
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМоскалик, Г. Ф.-
dc.date.accessioned2025-12-08T12:20:50Z-
dc.date.available2025-12-08T12:20:50Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationМоскалик Г. Ф. Поняття “Філософії професійної орієнтації” особистості: сучасний філософсько-педагогічний дискурс. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С.148-154.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6226-
dc.description.abstractУ статті здійснюється пошук та опрацювання основних характери- стик філософії професійної орієнтації особистості, уточнюється визначення поняття "професійна орієнтація особистості" та філософії змісту цього процесу в системі ринкових трансформацій. in the article the search and processing of basic philosophical characteristics are carried out. The determination of the concept “professional orientation of a personality” and the philosophy of the essence of this process in the system of market transformations is made more accurate.en_US
dc.publisherВища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1.en_US
dc.subjectprofessional orientation of a personalityen_US
dc.subjectmarket transformationsen_US
dc.subjectchoice of a professionen_US
dc.subjectпрофесійна орієнтація особистостіen_US
dc.subjectринкові трансформаціїen_US
dc.subjectвибір професіїen_US
dc.titleПОНЯТТЯ “ФІЛОСОФІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОРІЄНТАЦІЇ” ОСОБИСТОСТІ: СУЧАСНИЙ ФІЛОСОФСЬКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ДИСКУРСen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010-1-150-156.pdfПОНЯТТЯ “ФІЛОСОФІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОРІЄНТАЦІЇ” ОСОБИСТОСТІ: СУЧАСНИЙ ФІЛОСОФСЬКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ДИСКУРС297.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.