Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6229
Назва: КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО З’ЯСУВАННЯ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ «КУЛЬТУРА»
Автори: Костриця, Н. М.
Ключові слова: культура
аксіологічний підхід
діяльнісний підхід
технологічний підхід
семіотичний підхід
особистісний підхід
евристичний підхід
culture
axiological approach
activity approach
technological approach
semiotic approach
personal approach
heuristic approach
Дата публікації: 2010
Видавництво: Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1.
Бібліографічний опис: Костриця Н. М. Концептуальні підходи до з’ясування сутності поняття «Культура». Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 134-139.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемам дослідження основних наукових підходів та позицій різних суспільних наук щодо визначення поняття «культура». The article deals with problems of various social sciences and basic scientific research approaches to definition of culture.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6229
Розташовується у зібраннях:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2010-1-136-141.pdfКонцептуальні підходи до з’ясування сутності поняття «Культура»257.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.