Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6229| Назва: | КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО З’ЯСУВАННЯ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ «КУЛЬТУРА» |
| Автори: | Костриця, Н. М. |
| Ключові слова: | культура аксіологічний підхід діяльнісний підхід технологічний підхід семіотичний підхід особистісний підхід евристичний підхід culture axiological approach activity approach technological approach semiotic approach personal approach heuristic approach |
| Дата публікації: | 2010 |
| Видавництво: | Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. |
| Бібліографічний опис: | Костриця Н. М. Концептуальні підходи до з’ясування сутності поняття «Культура». Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 134-139. |
| Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена проблемам дослідження основних наукових підходів та позицій різних суспільних наук щодо визначення поняття «культура». The article deals with problems of various social sciences and basic scientific research approaches to definition of culture. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6229 |
| Розташовується у зібраннях: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 2010-1-136-141.pdf | Концептуальні підходи до з’ясування сутності поняття «Культура» | 257.47 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.