Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/622
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБорейко, В. І.-
dc.date.accessioned2024-02-26T13:40:50Z-
dc.date.available2024-02-26T13:40:50Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/622-
dc.description.abstractВ статті досліджено нинішній стан вищої школи України, визначено переваги і недоліки, які наша країна отримала після приєднання до Болонського процесу, обґрунтовано пропозиції для підвищення якості підготовки студентів та наукових кадрів. // In this article the current state of higher school of Ukraine is investigated, the advantages and disadvantages, that our country has received after joining the Bologna process are defined, proposal for improving the quality training of students and academic personnel are substantiated.en_US
dc.publisherПсихолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. Збірник наукових праць. - Рівне:РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2013. - 239 с. - С. 5-12.en_US
dc.subjectвища школаen_US
dc.subjecthigher schoolen_US
dc.subjectБолонський процес-
dc.subjectякість підготовки-
dc.subjectмобільність-
dc.subjectнаукові кадри-
dc.subjectBologna process-
dc.subjectquality of training-
dc.subjectmobility-
dc.subjectscientific personnel-
dc.titleНАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ РОБОТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ УКРАЇНИ ПІСЛЯ ЇЇ ПРИЄДНАННЯ ДО БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2013 рік. Випуск 1(9)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Борейко В. І.pdf471.85 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.