Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6236
Title: ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНО-СМИСЛОВОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРОЦЕСІ ПРАКТИЧНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ СТРУКТУРИ АКСІОЛОПЧНОЇ МОДЕЛІ
Authors: Пелех, Ю. В.
Keywords: модель
структура
ціннісно-смислова готовність
майбутній педагог
model
structure
valuable-meaningful readiness
future teacher
Issue Date: 2010
Publisher: Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1.
Citation: Пелех Ю. В. Формування ціннісно-смислової готовності майбутнього педагога до професійної діяльності у процесі практичної реалізації структури аксіолопчної моделі. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 82-91.
Abstract: У статті проаналізовано основні складові процесу формування ціннісно-смислової готовності майбутнього педагога до професійної діяльності через призму теоретичного моделювання педагогічних явищ. Схарактеризовано базові елементи структури концептуальної моделі на прикладі ціннісно-мотиваційного компонента, що є її фундаментальним чинником. Підтверджено дієвість авторського підходу до вирішення досліджуваної проблеми. The article deals with the main components of the process of future teacher’s valuable-meaningful readiness to professional activity formation through the prism of pedagogical phenomenon theoretical modeling. The characteristics of the-basic elements of conceptual model structure on the example of a valuable- motivational component, which is its fundamental factor is given. The effectiveness of authors approach to investigated problem solution is confirmed.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6236
Appears in Collections:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010-1-84-93.pdfФормування ціннісно-смислової готовності майбутнього педагога до професійної діяльності у процесі практичної реалізації структури аксіолопчної моделі355.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.