Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6236Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Пелех, Ю. В. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-09T08:57:03Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-09T08:57:03Z | - |
| dc.date.issued | 2010 | - |
| dc.identifier.citation | Пелех Ю. В. Формування ціннісно-смислової готовності майбутнього педагога до професійної діяльності у процесі практичної реалізації структури аксіолопчної моделі. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 82-91. | en_US |
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6236 | - |
| dc.description.abstract | У статті проаналізовано основні складові процесу формування ціннісно-смислової готовності майбутнього педагога до професійної діяльності через призму теоретичного моделювання педагогічних явищ. Схарактеризовано базові елементи структури концептуальної моделі на прикладі ціннісно-мотиваційного компонента, що є її фундаментальним чинником. Підтверджено дієвість авторського підходу до вирішення досліджуваної проблеми. The article deals with the main components of the process of future teacher’s valuable-meaningful readiness to professional activity formation through the prism of pedagogical phenomenon theoretical modeling. The characteristics of the-basic elements of conceptual model structure on the example of a valuable- motivational component, which is its fundamental factor is given. The effectiveness of authors approach to investigated problem solution is confirmed. | en_US |
| dc.publisher | Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. | en_US |
| dc.subject | модель | en_US |
| dc.subject | структура | en_US |
| dc.subject | ціннісно-смислова готовність | en_US |
| dc.subject | майбутній педагог | en_US |
| dc.subject | model | en_US |
| dc.subject | structure | en_US |
| dc.subject | valuable-meaningful readiness | en_US |
| dc.subject | future teacher | en_US |
| dc.title | ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНО-СМИСЛОВОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРОЦЕСІ ПРАКТИЧНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ СТРУКТУРИ АКСІОЛОПЧНОЇ МОДЕЛІ | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Appears in Collections: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1 | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 2010-1-84-93.pdf | Формування ціннісно-смислової готовності майбутнього педагога до професійної діяльності у процесі практичної реалізації структури аксіолопчної моделі | 355.89 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.