Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6236
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПелех, Ю. В.-
dc.date.accessioned2025-12-09T08:57:03Z-
dc.date.available2025-12-09T08:57:03Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationПелех Ю. В. Формування ціннісно-смислової готовності майбутнього педагога до професійної діяльності у процесі практичної реалізації структури аксіолопчної моделі. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 82-91.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6236-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано основні складові процесу формування ціннісно-смислової готовності майбутнього педагога до професійної діяльності через призму теоретичного моделювання педагогічних явищ. Схарактеризовано базові елементи структури концептуальної моделі на прикладі ціннісно-мотиваційного компонента, що є її фундаментальним чинником. Підтверджено дієвість авторського підходу до вирішення досліджуваної проблеми. The article deals with the main components of the process of future teacher’s valuable-meaningful readiness to professional activity formation through the prism of pedagogical phenomenon theoretical modeling. The characteristics of the-basic elements of conceptual model structure on the example of a valuable- motivational component, which is its fundamental factor is given. The effectiveness of authors approach to investigated problem solution is confirmed.en_US
dc.publisherВища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1.en_US
dc.subjectмодельen_US
dc.subjectструктураen_US
dc.subjectціннісно-смислова готовністьen_US
dc.subjectмайбутній педагогen_US
dc.subjectmodelen_US
dc.subjectstructureen_US
dc.subjectvaluable-meaningful readinessen_US
dc.subjectfuture teacheren_US
dc.titleФОРМУВАННЯ ЦІННІСНО-СМИСЛОВОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРОЦЕСІ ПРАКТИЧНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ СТРУКТУРИ АКСІОЛОПЧНОЇ МОДЕЛІen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010-1-84-93.pdfФормування ціннісно-смислової готовності майбутнього педагога до професійної діяльності у процесі практичної реалізації структури аксіолопчної моделі355.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.