Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6237Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Левшин, М. М. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-09T09:04:07Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-09T09:04:07Z | - |
| dc.date.issued | 2010 | - |
| dc.identifier.citation | Левшин М. М. Принципи проектування педагогічних систем. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 76-81. | en_US |
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6237 | - |
| dc.description.abstract | Розкриваються принципи проектування педагогічних систем. На- водяться приклади проектування моделей понять “освітньо-виховна система”, “педагогічна технологія", “викладання”. The principles of proecting of the pedagogical systems are revealed. The examples of proecting of models of concepts “educational system”, “pedagogical technology”, “teaching” are made. | en_US |
| dc.publisher | Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. | en_US |
| dc.subject | проектування | en_US |
| dc.subject | педагогічна система | en_US |
| dc.subject | викладання | en_US |
| dc.subject | proecting | en_US |
| dc.subject | pedagogical system | en_US |
| dc.subject | teaching | en_US |
| dc.subject | principle | en_US |
| dc.subject | integrative | en_US |
| dc.subject | synergetic model of pedagogical technology | en_US |
| dc.title | ПРИНЦИПИ ПРОЕКТУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ СИСТЕМІ | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Appears in Collections: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1 | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 2010-1-78-83.pdf | Принципи проектування педагогічних систем | 328.85 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.