Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6239| Title: | СИСТЕМА ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З ПОВНОЮ ВИЩОЮ ПСИХОЛОГІЧНОЮ ОСВІТОЮ |
| Authors: | Бондаренко, О. Ф. Кучеровська, Н. О. |
| Keywords: | компетенції фахова підготовка модель особисті якості навчальний план competences professional training model personal qualities educational plan |
| Issue Date: | 2010 |
| Publisher: | Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. |
| Citation: | Бондаренко О. Ф., Кучеровська Н. О. Система підготовки фахівців з повною вищою психологічною освітою. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 61-68. |
| Abstract: | Стаття присвячена аналізу змінних, що впливають на формування професійно значущих якостей у фахівців з вищою психологічною освітою. В статті пропонується структура моделі фахової підготовки та на основі зіставного аналізу навчальних планів низки провідних ВНЗ України й світу наголошується значущість соціокультурних детермінант у підготовці сучасного фахівця.// The article deals with analysis of variables influencing the forming of professionally significant qualities at psychologists with higher education. The model structure of a proper professional training is being offered by the authors. Besides on the basis of educational plans comparative analysis in a number of leading universities of Ukraine and the world the importance of sociocultural determinants in educating a modern specialist is emphasized. |
| URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6239 |
| Appears in Collections: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 2010-1-63-70.pdf | Система підготовки фахівців з повною вищою психологічною освітою | 274.21 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.