Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/623
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорейко, Г. Д.-
dc.date.accessioned2024-02-26T13:39:50Z-
dc.date.available2024-02-26T13:39:50Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/623-
dc.description.abstractВ статті аналізуються переваги і недоліки входження вищої освіти України до Болонського навчального простору, досліджуються особливості його впровадження у вищих навчальних закладах культури і мистецтв, пропонуються заходи для підвищення якості освіти. // In this article the advantages and disadvantages of entering the higher education of Ukraine to the Bologna educational space are analyzed, the peculiarity of its implementation in higher institutions of culture and arts are studied, measures of improvement the quality of education are offered.en_US
dc.publisherПсихолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. Збірник наукових праць. - Рівне:РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2013. - 239 с. - С. 13-18.en_US
dc.subjectболонський процесen_US
dc.subjectbologna processen_US
dc.subjectкредитно-модульна система-
dc.subjectнавчальні заклади-
dc.subjectінтеграційні процеси-
dc.subjectзаклади культури і мистецтв-
dc.subjectcredit-modular system-
dc.subjecteducational institutions-
dc.subjectintegration processes-
dc.subjectinstitutions of culture and arts-
dc.titleВИЩІ НАВЧАЛЬНІ КУЛЬТУРНО-МИСТЕЦЬКІ ЗАКЛАДИ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2013 рік. Випуск 1(9)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття - Борейко Г. Д.pdf441.08 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.