Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/623
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Борейко, Г. Д. | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-26T13:39:50Z | - |
dc.date.available | 2024-02-26T13:39:50Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/623 | - |
dc.description.abstract | В статті аналізуються переваги і недоліки входження вищої освіти України до Болонського навчального простору, досліджуються особливості його впровадження у вищих навчальних закладах культури і мистецтв, пропонуються заходи для підвищення якості освіти. // In this article the advantages and disadvantages of entering the higher education of Ukraine to the Bologna educational space are analyzed, the peculiarity of its implementation in higher institutions of culture and arts are studied, measures of improvement the quality of education are offered. | en_US |
dc.publisher | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. Збірник наукових праць. - Рівне:РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2013. - 239 с. - С. 13-18. | en_US |
dc.subject | болонський процес | en_US |
dc.subject | bologna process | en_US |
dc.subject | кредитно-модульна система | - |
dc.subject | навчальні заклади | - |
dc.subject | інтеграційні процеси | - |
dc.subject | заклади культури і мистецтв | - |
dc.subject | credit-modular system | - |
dc.subject | educational institutions | - |
dc.subject | integration processes | - |
dc.subject | institutions of culture and arts | - |
dc.title | ВИЩІ НАВЧАЛЬНІ КУЛЬТУРНО-МИСТЕЦЬКІ ЗАКЛАДИ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2013 рік. Випуск 1(9) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття - Борейко Г. Д.pdf | 441.08 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.