Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/624
Title: ПЕДАГОГІЧНІ ЦІННОСТІ – ОБ’ЄКТ ДОСЛІДЖЕННЯ ПЕДАГOГІЧНОЇ АКСІОЛОГІЇ
Authors: Гарієвський, Ю. В.
Keywords: педагогічні цінності
educational values
педагогічна аксіологія
педагогічна діяльність
класифікація
pedagogical axiology
educational activities
classification
Issue Date: 2013
Publisher: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2013. - Вип. 1(19). - С. 19-26.
Abstract: У статті досліджено основні положення педагогічної аксіології – науки про цінності. Розкрито зміст педагогічних цінностей, проаналізована їх класифікацію та запропоновано розширене тлумачення сутності кожної з груп. Визначено роль аксіології у формуванні ціннісних орієнтирів у педагогів та учнів. // In this article the main provisions of pedagogical axiology – the science of values are investigated. The content of pedagogical values is disclosed, their classification is analyzed, and broadened interpretation of the essence of each group is suggested. The role of axiology in shaping the teachers’ and students’ values is determined.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/624
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2013 рік. Випуск 1(9)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Гарієвський Ю. В.pdf430.1 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.