Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6240
Title: БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС І ГУМАНІСТИЧНИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ У СИСТЕМІ ОСВІТИ
Authors: Артемчук, Г. І.
Keywords: розвиток особистості
гуманістична спрямованість
академічні цінності
пріоритет морального начала
гуманітарна підготовка
Issue Date: 2010
Publisher: Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1.
Citation: Артемчук Г. І. Болонський процес і гуманістичний розвиток особистості у системі освіти. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 57-60.
Abstract: У статті йдеться про гуманістичну спрямованість болонських ре- форм у справі виховання молодої особистості. Розглядаються проблеми, які має вирішити сучасна українська і західноєвропейська вища школа для успішного розвитку особистості. The article focuses on humanistic direction of the Bologna Declaration transformations in the education of the young personality. The problems of the successful development of students which are to be solved by Ukrainian and West European higher education are also examined.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6240
Appears in Collections:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010-1-59-62.pdfБолонський процес і гуманістичний розвиток особистості у системі освіти233.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.