Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6240
Назва: БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС І ГУМАНІСТИЧНИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ У СИСТЕМІ ОСВІТИ
Автори: Артемчук, Г. І.
Ключові слова: розвиток особистості
гуманістична спрямованість
академічні цінності
пріоритет морального начала
гуманітарна підготовка
Дата публікації: 2010
Видавництво: Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1.
Бібліографічний опис: Артемчук Г. І. Болонський процес і гуманістичний розвиток особистості у системі освіти. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 57-60.
Короткий огляд (реферат): У статті йдеться про гуманістичну спрямованість болонських ре- форм у справі виховання молодої особистості. Розглядаються проблеми, які має вирішити сучасна українська і західноєвропейська вища школа для успішного розвитку особистості. The article focuses on humanistic direction of the Bologna Declaration transformations in the education of the young personality. The problems of the successful development of students which are to be solved by Ukrainian and West European higher education are also examined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6240
Розташовується у зібраннях:Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2010-1-59-62.pdfБолонський процес і гуманістичний розвиток особистості у системі освіти233.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.