Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6244| Title: | ПРО ІЄРАРХІЮ ЦІННІСНИХ МОДАЛЬНОСТЕЙ |
| Authors: | Зязюн, І. А. |
| Keywords: | science of life values value system of values the world of values valuable relations valuable reference points requirements interests аксіологія цінність система цінностей світ цінностей ціннісні відношення ціннісні орієнтири потреби інтереси |
| Issue Date: | 2010 |
| Publisher: | Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. |
| Citation: | Зязюн І. А. Про ієрархію ціннісних модальностей. Вища освіта України. 2010. № 3 (38). Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Том 1. С. 34-42. |
| Abstract: | Узагальнено історико-філософські і філософсько-аналітичні підходи до виникнення аксіологічного розділу філософії, що має у своєму розвитку до нашого часу важливе методологічне значення для філософії освіти, педагогіки, психології, теорії і методики освітніх систем, культурології, інших гуманітарних, суспільних наук, які вивчають людську особистість у взаємовідношеннях із природою, технікою, технологіями та внутрішньою духовно-фізіологічною системою «Я» («Я» зовнішнє, «Я» внутрішнє). Цінності існують як речі і властивості, суспільні ідеали чи індивідуальні ціннісні уявлення (смисли), що виявляються в різних формах поведінки й діяльності людини, перетворюючись водночас у предметне чи соціальне середовище. Людські інтереси й потреби є віссю, навколо якої об'єднуються ціннісні реальності як системи відношень. In the article it was generalized both historical-and-philosophical and philosophical-analytical approaches to occurrence vaiues-centered section of philosophy having in its development the important methodological value for philosophy of formation, pedagogy, psychology, the theory and a technique of educational systems, cultural science, other humanitarian and natural sciences studying the human personality in mutual relations with the nature, a society, technics, technologies and in spiritually-physiological System «І» («I» external, «I» internal). Values exist as things and properties, public ideals or individual valuable representations (senses) which are shown in different forms of behaviour and activity of the person, turning suddenly in the subject and social environment. Human interests and requirements represent an axis round which valuable realities as systems of relations unite. |
| URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/6244 |
| Appears in Collections: | Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології. 2010 рік. Том 1 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 2010-1-36-44.pdf | Про ієрархію ціннісних модальностей | 276.3 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.